Na našoj deonici imamo samo dve lagane vožnje, navodi šef Železničke stanice u Raški, Goran Kuzmanović, koji napominje da je EU podržala projekat unapredjenja srpskih železnica I regionalnih pruga, jedna od njih biće I Lapovo-Kraljevo-Lešak. Železnice moraju da prate trend razvoja I ulaganja države, kada se budemo spojili sa glavnim linijama kaže Kuzmanović, onda će naša železnica postati još perspektivnija, I lokalna samouprava je to prepoznala, što je veliki benefit za nas, ućinićemo I Železnicu konkurentnijom, pa će se vozom putovati svuda po Srbiji, baš kao nekad.
Iskliznuća cisterni postala su učestala pojava na srpskim prugama. Ono što je najvažnije da prilikom ovih vanrednih događaja niti opasnosti po živote ljudi. Nažalost, čini se da ima mnogo "crnih tačaka" na železničkoj mreži u Srbiji.. "Infrastrutkura železnica Srbije" je tražila spisak svih kritičnih mesta, da napišu šta su uradili i da navedu koje će mere da preduzmu na sanaciji, kao i da će resorno ministarstvo kontrolisati kako će ih sanirati. Kada smo pričali sa šefom Železničke stanice u Raški, on je istakao da je održavanje železničke infrsatrukture veoma važno I da je cilj da se postigne što veća sigurnost I pouzdanost, kao I poveća bezbednost na našim prugama. Na našoj deonici imamo samo dve lagane vožnje, navodi on Raška-Rudnica I Raška –Brvenik do Kraljeva, I to je samo zbog odrona kamenja…
Evropska banka pruža kreditnu podršku srpskoj železnici, koja ulaže značjna sredstva za modernizaciju naše flote, tokom 2019-e godine kupljeno je 16 novih lokomotiva, koje mogu da voze brzinom od 160 kilometara na sat, ipak trenutno je maksimalna brzina 100 kilometara na sat, ali u većini delova nije veća od 30 ili 50 kilometara…
Napominje se I da je EU podržala projekat unapredjenja srpskih železnica I regionalnih pruga jedna od njih je Lapovo-Kraljevo-Lešak..
Železnice moraju da prate trend razvoja I ulaganja države, kada se budemo spojili sa glavnim linijama kaže Kuzmanović, onda će naša železnica postati još perspektivnija, I lokalna samouprava je to prepoznala, što je veliki benefit za nas, zčinićemo I Železnicu konkurentnijom, pa će se vozom putovati svuda po Srbiji, baš kao nekad...
Kažu da kada se jednom oseti duh rada na železnici, on se brzo i lako prenosi i na bližnje, u porodici – sa generacije na generaciju. Privrženost železnici, odgovornost, znanje, i velika ljubav prema prugama i vozovima, postaju često porodična i životna vrednost koju svi u porodici poštuju. Ipak, ono što treba da nas brine je da će uz elektrifikaciju I modernizaciju železnice, potreba za ljudkom snagom biti sve manja...
Komentari (0)
Ne postoji komentar!