‘’Mudrolije sa Tvitera su nastale 2013. godine iz sopstvenog inata da će nešto ozbiljno napraviti na internetu. Mudrolije su bile pun pogodak, a da ima pravu moć na društvenim mrežama shvatio je kada je počeo da dobija po 5.000 lajkova dnevno.
Dino smatra da su Mudrolije oživele Tviter u trenutku kada je počeo da zamire. Dino Tutundžić ima još nekoliko svojih stranica, bavi se društvenim mrežama, advertajzingom, medija najingom, event menadžmentom, radom sa influenserima, kreiranjem kampanja, video produkcijom. Kao najunosniji posao jeste blogovanje, ali Dino smatra da je malo profitabilnih blogova i da internet scena u Srbiji nije dovoljno iskorišćena. Njegova ekipa ima sistem kako da pronađe najbolje sa Tvitera, a da bude po ukusu drugih. ‘’Napornije je nego što se čini. Nekada nam šalju predloge koji ne prolaze kod većine ljudi. Ono što je smešno njima, ne znači da će biti i drugima’’’, rekao je Dino gostujući u emisiji KCN popodne.
Komentari (0)
Ne postoji komentar!